tisdag 25 december 2012

Grönkål & muljust

Julafton är över för i år.
Jag har haft känslorna på avstånd, inte velat gå i klinch med det där.
Det har varit mysigt, jag har mått bra, men julkänslan fick hålla sig ur vägen för hade jag släppt in den hade nog allt och lite till kommit fram.
Och vem vill släppa fram liken i garderoben vid högtider då man ska vara lycklig?
Inte jag iallafall, utan det fick stå ett par meter bort.
Och så njöt jag av god muljat och underbart umgänge med familj, istället för att julkänsla mig.

Anyhows, idag är det juldagen och jag har skippat festerna & krogköerna.
Har ändå bara dåliga minnen från denna dag, t.ex vaknade jag upp på sjukhuset förra året, året innan dess minns jag inte, och så vidare i all oändlighet.
Så jag tog det kloka, mogna och vuxna beslutet att åka hem till MoF för att invänta min fina pojkvän som trillar in någon gång inatt.
Jag är så kär och lycklig, kär och galen och helt upp över öronen lost in space.
Han är allt jag har velat ha och lite till.
Min bästa vän, den snyggaste killen jag vet, den roligaste jag vet oooch så vidare.
Idag åt han & jag julmat med hans fina mamma, och drack ett glas vitt. Sen åkte jag hem, som sagt, håller den här dagen på avstånd också.

Nu ska jag inte tråka ut er med kärleksförklaringar eller så utan här kommer lite kort istället.

Träffade mina fina, saknade underbara tjejkompisar ute häromdagen!

Dagen innan julafton var Baronen lat och låg ner när han åt.

<3

Dopp i grytan med Maman, Papan & Ännet <3

Syster yster

<3

Härliga, älskade la famillia under julklapps-utdelning

Julpusslet lades, traditioner återupptogs.

Jag var som en enda stor julklapp hela jag. Julklapp med tatueringar...

Idag myser jag och Baronen, tills Victor ramlar in!

2 kommentarer:

  1. God fortsättning på julen älskade karin!
    du glömmer väl inte bort baronen!? ;)
    tusen pussar o kramar till dig från ML

    SvaraRadera
  2. Detsamma älskade du!
    Baronen är inte bortglömd, han är fortfarande min nummer 1 ;)
    Gott nytt år på dej, miljoner kärlek!

    SvaraRadera